۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱:۴۸

سرپرست فجر در گفتگو با مهر:

مقابل صبا حقمان ضایع شد/ نمی‌شود همیشه باخت را گردن سرمربی انداخت

مقابل صبا حقمان ضایع شد/ نمی‌شود همیشه باخت را گردن سرمربی انداخت

سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی می‌گوید داور دیدار این تیم با صبا در حد این مسابقه نبوده و با قضاوت اشتباه خود، حق تیم فجر را ضایع کرده است.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فجر مقابل صبا و تداوم قعرنشینی این تیم اظهار داشت: داور بازی با ما صبا بسیار ضعیف بود و انگار اولین مسابقه‌ خود را در لیگ برتر قضاوت می‌کرد. فجر و صبا جزو تیم‌های کم حاشیه لیگ هستند و دیدار این دو تیم فرصت مناسبی بود که داور کارش را راحت انجام بدهد ولی او یک پنالتی بی مورد برای صبا گرفت و همچنین در دقیقه 89 برای ما یک پنالتی نگرفت.

وی افزود: اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، بازی یا با تساوی بدون گل به پایان می‌رسید و یا صبا با همان یک گل برنده می‌شد، نه اینکه ما دو گل دیگر دریافت کنیم.

سرپرست فجر خاطرنشان کرد: روز یکشنبه شکواییه‌ای را برای کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارسال می‌کنیم و در آن نسبت به عملکرد داور این مسابقه اعتراض خواهیم داشت. البته نتیجه بازی که تغییر نمی‌کند ولی امیدواریم در مسابقات آینده مثل این بازی حقمان ضایع نشود.

عاری همچنین با انتقاد از عملکرد بازیکنان تیم فجر، تاکید کرد: همیشه که نمی‌شود شکست را گردن سرمربی انداخت. بازیکنان ما مقابل صبا در حد و اندازه خود نبودند و وظیفه‌ای که به آنها محول شده بود را در زمین به خوبی اجرا نکردند. به هر حال ما همانطور که برای تشویق بازیکنان سیستم پاداش داریم، برای شکست‌ها هم سیستم جریمه اعمال می‌کنیم چون مقابل صبا می‌توانستیم بازنده نباشیم.

تیم فوتبال فجر سپاسی در هفته هفتم لیگ برتر روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم صبای قم رفت و با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

کد خبر 2126548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha